Δημοσιεύσεις

Περιοδικό MusEd, «Μουσικό Σχολείο Εκπαίδευση», Τόμος 3, Τεύχος 4/2023

Creating an Augmented Reality mobile application in the context of interdisciplinary teaching of I.T. in Greek Senior High School

ISSN: 2654-1807 (Issue 4, 2023)

8o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
Λάρισα, 14, 15 & 16 Οκτωβρίου 2022


ARCHAIO: Αξιοποίηση εργαλείων ΤΠΕ για τη δημιουργία mobile εφαρμογής για το Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας
σε μορφή pdf (890 kB)

ΤΟΜΟΣ Α’ (ISBN: 978‐618‐5562‐11‐3, ISSN: 2529‐1580, SET: 978‐618‐5562‐10‐6 )


«RE – Style me Up!»: Ένα project εικονικής επιχείρησης, ανακύκλωσης κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
σε μορφή pdf (830 kB)

ΤΟΜΟΣ Δ’ (ISBN: 978‐618‐5562‐12‐0, ISSN: 2529‐1580, SET: 978‐618‐5562‐10‐6 )

5o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
Λάρισα, 11, 12 & 13 Οκτωβρίου 2019 (ISBN: 978‐618‐84206‐9‐4)


Από το σχολικό βιβλίο στο κόμικ: Μετατρέποντας την Ελένη του Ευριπίδη σε εικονογράφημα
σε μορφή pdf (790 kB)

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ: Σκίτσα, Ευριπίδης, 3d, Αρχαία, Πληροφορική: Μετατρέποντας την “Ελένη” του Ευριπίδη σε κόμικ 



Ο νόμος του Ωμ μέσα από τη διερευνητική μάθηση και το εικονικό εργαστήριο Tinkercad Circuits
σε μορφή pdf (198 kB)

4o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
Λάρισα, 12, 13 & 14 Οκτωβρίου 2018 (ISSN: 2529-1580, ISBN: 978‐618‐84206‐1‐8 τόμος A ́).


To WEB 2.0. στην Ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα
σε μορφή pdf (146 kB)

5o Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δ.Ε. “Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο” , Ιωάννινα, 1 – 3 Απριλίου 2011 (ISSN: 1792-1511)


Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση
σε μορφή pdf (160 kB)

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, “Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση”, Κόρινθος, 23-26 Σεπτεμβρίου 2010 (ISBN: 978-960-88359-5-5)


Long tail learning, η μάχη ανάμεσα στις εξειδικευμένες γνώσεις και στο πρόγραμμα σπουδών
σε μορφή pdf (270 kB)

Το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκε με εκτενέστερη (και άρα πιο πλήρη) μορφή τον Δεκέμβριο του 2010 στον ιστότοπο elearningpapers.eu ο οποίος μετεξελίχθηκε στο portal  openeducationeuropa.eu. Το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε με κλικ εδώ:

Long Tail Learning, the internet and the conflict between curriculum and personal interests.pdf
σε μορφή pdf (137 kB)

 

4ο Συνέδριο στη Σύρο, “ΤΠΕ στην εκπαίδευση”, Σύρος 4 – 6 Μαΐου 2007 (ISBN: 978-960-89753-0-9)


Οι τεχνολογίες 3D στην τάξη και παραδείγματα ενσωμάτωσης στη διδασκαλία χρησιμοποιώντας την γλώσσα VRML
σε μορφή pdf (650 kB)



Η ευρυζωνικότητα στον χώρο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
σε μορφή pdf (2.2 ΜΒ)

3ο Συνέδριο στη Σύρο, “ΤΠΕ στην εκπαίδευση”, Σύρος Απρίλιος 2005 (ISBN: 960-8105-88-9)


Η χρήση των ΤΠΕ στο νέο εκπαιδευτικό σύστημα της Ιρλανδίας
σε μορφή pdf (590 kB)

 

Δημοσίευση άρθρου στην Τεχνική Επιθεώρηση, τεύχ. 93, Ιανουάριος 2000, με θέμα:
«IsaGRAF για Windows: Ένα case tool για την ανάπτυξη εφαρμογών Σ.Α.Ε.»

 

 

Permanent link to this article: https://nikmavr.sites.sch.gr/%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%83%ce%b9%ce%b5%cf%8d%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/