Κυκλοφόρησε η νέα έκδοση του GIMP, η οποία έφτασε αισίως στην έκδοση 2.8 .
Ουσιαστικά είναι η 1η σταθερή έκδοση μετά από 3,5 χρόνια αναμονής με παράλληλες βελτιώσεις και ενδιάμεσες εκδόσεις για να καταλήξουμε τελικά στην 2.8.
Αναμφισβήτητα, το Gimp είναι ένα κορυφαίο εργαλείο με επαγγελματικά χαρακτηριστικά επεξεργασίας εικόνας αλλά και σχεδίασης. Ουσιαστικά θεωρώ ακατανόητη την εμμονή αρκετών με το πανάκριβο Photoshop, τι στιγμή που το 90% των δυνατοτήτων του Photoshop, υπάρχει και στο ΔΩΡΕΑΝ Gimp και ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του υπερέχουν η είναι υλοποιημένα καλύτερα…
Οπότε, ελεύθερο λογισμικό και ξερό ψωμί. Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή την περίοδο της κρίσης αυτή η πρόταση μου προκαλεί ανατριχίλα. Οψόμεθα… άλλωστε, η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.

