Την Κυριακή 23 Μαρτίου 2025 διεξήχθη στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης Λάρισας ο Πανελλήνιος τελικός Ρομποτικής STEM 2025. Το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Καρδίτσας συμμετείχε με έξι ομάδες του Ομίλου Ρομποτικής 3D-Botics οι οποίες προκρίθηκαν στον τελικό στην προηγούμενη φάση που έγινε στον Βόλο την 1η Μαρτίου 2025.
Στην κατηγορία Regular Αρχάριοι, συμμετείχαν τρεις ομάδες του Λυκείου με μαθητές της Α’ τάξης και έλαβαν την 4η, 6η και 26η θέση. Πιο συγκεκριμένα:
- Η ομάδα 3dBotics-4 με τον Ορέστη-Μάριο Κούτσικο (αρχηγό ομάδας), την Ελένη Μογιάννου και την Χριστίνα Κουτσώνη (μαθητές της Α’ Λυκείου) έλαβαν την 4η θέση.
- Η ομάδα 3dBotics-3, η οποία έλαβε την 6η θέση με τους Κώστα Δανιήλ (αρχηγό ομάδας), την Χριστίνα Τσιαμούρα και τον Αριστοτέλη-Σταύρο Βητοβάρη
- Η ομάδα 3dBotics-1 με τους Μάριο-Χρυσόστομο Χαλιαμάλια (αρχηγό ομάδας) και τους Νίκο Αποστολάκη και Ευάγγελο Βαρλάμη έλαβε την 26η θέση.
Οι δύο ομάδες που έλαβαν την 4η και 6η θέση πήραν και το εισιτήριο για τη συμμετοχή τους στους 1ους Μεσογειακούς Αγώνες Ρομποτικής που θα πραγματοποιηθούν την Αθήνα στις 5 Απριλίου 2025 στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στο Μαρούσι. Οι αγώνες τελούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Περιφέρειας Αττικής.
Στην κατηγορία Regular Προχωρημένοι, συμμετείχαν οι υπόλοιπες τρεις ομάδες του Λυκείου με μαθητές της Α, Β και Γ τάξης και έλαβαν την 9η, 10η και 11η θέση. Πιο συγκεκριμένα:
- η ομάδα 3dBotics-5 (στην 9η θέση) με τους Παναγιώτη Κουφόπουλο (αρχηγό ομάδας), Γρηγόρη Κωστάμη και Ορέστη Ντόβολο.
- Η ομάδα 3dBotics-6 (στην 10η θέση) με τους Αργύρη Λάσδα (αρχηγό ομάδας), Νικήστρατο Τζαφάλια και Στέφανο Κόκκαλη.
- Η ομάδα 3dBotics-2 (στην 11η θέση) με τους Αλεξάνδρα Λουκά (αρχηγό ομάδας), Ειρήνη-Μαρία Καϋμενοπούλου και Αλεξάνδρα Τασιά.
Προπονητής των ομάδων και υπεύθυνος του ομίλου 3d-Βotics είναι ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου μας κ. Νικόλαος Μαυραντζάς.
Το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Καρδίτσας αποτελεί πλέον μια υπολογίσιμη δύναμη στην εκπαιδευτική ρομποτική στην Ελλάδα. Η αφοσίωση, η προσπάθεια και ο ενθουσιασμός των μαθητών προϊδεάζουν ότι περιμένουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον.